Kuruluşlara, girişimlere temel iş alanlarına odaklanarak IT operasyon harcamalarında ve kaynak kullanımında maliyet avantajı sunuyoruz. Kuruluşlar kendi uzmanlık alanlarına odaklanarak müşterilerine katma değeri yüksek hizmetler sunarak rekabet üstünlüğü sağlayabilir, yazılım, sosyal medya danışmanlığı, hosting ve diğer hizmetlerimizden faydalanabilirler.
1. Hosting
FarlıFikir kendi müşterilerine ve kendi hizmetleri için kendi data merkezinde hosting hizmeti vermektedir.
2. Web geliştirme / destek
Kuruluşlara web geliştirme, proje yönetimi ve bakım servisleri için stratejik hedeflerine ulaşmaları yönünde web ve proje desteği vermektedir.
3. Sosyal Medya Desteği
İnternette yaptığınız diyaloglar ve paylaşımlar sosyal medyayı oluşturur. Sosyal ağlar, bloglar, mikro bloglar, anlık mesajlaşma programları, sohbet siteleri, forumlar gibi insanların birbiriyle içerik ve bilgi paylaşmasını sağlayan internet siteleri ve uygulamalar sayesinde internet kullanıcıları aradıkları ve ilgilendikleri içeriklere ulaşma fırsatına erişiyor. İlk bakışta bireyler veya küçük gruplar arasında gerçekleşen diyaloglar gibi görünsede, paylaşılan bilgi veya içerikle ilgilenen kişi sayısı oldukça hızlı ve fazla şekilde artıyor. İnternet kullanıcılarının olumlu ve olumsuz deneyimlerini internet ortamında paylaşmaları şirketler için fırsatları ve tehlikeleri beraberinde getiriyor.
PR 2.0, yani internette yürüteceğiniz halkla ilişkiler faaliyetleri için, bu kavramları bilmenin de ötesinde uygulamaya geçmeniz gerekiyor. Kendi içeriklerinizi sosyal medyada paylaşmaya başlamadan önce, sosyal medyayı takip etmeye başlamalı ve insanların internette nasıl diyaloglar oluşturduğunu anlamaya çalışmalısınız.
İşte bu nokta da FarklıFikir size ürünlerinizin, firmanızın bilinilirliğini arttırmak için size sosyal medya çözümleri sunmaktadır
4. SMS / E-mail
Genel olarak mesajların edef kitleye direk e-posta yoluyla gönderilmesi diyebiliriz. E-mail ve SMS marketing’in markalar için en önemli avantajı maliyeti. Diğer reklam mecralarına veya internet reklam uygulamaları ile karşılaştırıldığında bu sistemin maliyeti yok denecek kadar az.
Avantajlarından biri de kampanya geri dönüşlerinin çok etkin bir şekilde raporlanabilmesi. Peki bu raporlama neleri kapsıyor diye soranlarınız için hemen anlatalım; Bir E-mail veya SMS marketing uygulamasında, mesajların gönderiminde, mesajların kaçının kullanıcılara başarı ile ulaştığı, kaçının kullanıcılar tarafından görüntülendiği, kaç kullanıcının linkleri takip ettiği vb. bir çok bilgi detaylı bir şekilde raporlanabilir.